教大與中大事情的種種 | 王典皓

兩所都是我唸過的大學。

一、其實講野無里頭,恬不知恥的,涉及每一個party 的人:兩大校方、兩派人物——痴孖筋,咩叫「你有權貼,我有權撕」?咩叫「中大校方有權清理民主牆」?(中大學生會都係)咩叫要用CCTV搵出並懲罰學生?仲有,用「支那」話人,同慶祝人喪子,有冇病?每個involved 的party ,講的幾乎每句statement 都甘不知所謂,更加唔好講藍絲。

二、啲報導偏頗到一個地步,陸媒吹到全港都反港獨,港媒就吹到全港撐港獨。𦘦事內地女生寫了整段文字回應,其中有很鳩的部分,但也有為中港矛盾降溫的部分,寫道不希望大家一視看待香港人,他們其實各人很不同。反之港媒一尾抽稱對方句一強大祖國(對,我有follow 所有party 的page ,鳩up、以偏概全,涉及所有party ;如大陸群組我都見到有人聲稱自已在文廣贏晒)。我地,每一個人要變盲動納粹到底有幾難?

三、這幾天民主牆的玩法是大字報,一張A4一隻字,貼滿民主牆,鬥貼得多,遮住對方。如遇面戰,則鬥大聲和人多。民主牆是甘用架咩?民主你老母?陸生和獨派真的冇人有資格話對方不民主,大家都係抽空晒context 得個鳩講,做緊嘅每個行為幾乎都違反緊民主——包括中大學生會:你任港獨派貼晒成堵牆,到陸生想貼時就出手阻止。唯一講野得體少少係教大學生會長:你點可以用CCTV懲罰一個用民主牆嘅人,係咪癲撚左。捍衛返學生應有權益,批評教育官員偽善——唔係一味起勢大叫支那。

四、有話教育局官員以前講野刻薄,而加報應——喂,上個香港人遊客整污糟你間BnB客房,係上手嘅事,唔關我事。至於吳得掂句「生涯規劃」句係冇撚政治智慧,兼政治自殺,但你問我今日被炒到甘,係有強烈斷章取義,人地個原文唔係甘。當然,我都同意官員唔出黎為先前不當言論解下話,真係垃撚圾。但我想問屈副局長個仔死係報應,同吳得掂屈人地個仔死係因缺乏生涯規劃,有乜分別?你做咩幫人做埋死因裁判?

五、exactly 就係一年前嘅今日,朱凱迪報警,立會選舉只係一年前嘅事,當年一句「支那」俾人DQ左,青政熱普城俾人當傻閪,喂唔係下嘛,而加一年都唔使,港獨支那又上返神枱,啲人係咪傻架。

——————————————

資訊偏頗、言論斷章取義、新聞造假,已經涉及所有門派,成世界常態。

我真係邀請大家like 晒所有群組:CNN, BBC, CCTV, 自由亞洲, 今日俄羅斯, 藍絲, 熱血….

大家講野的套路、偏激、提供證據的可信度、論述的可靠性,其實差唔多。(我真係有like晒而且有定期睇,喺所有群組,非我族類即廢柴)

世界痴線顛倒儼如日常。
而加我好明白點解納粹可以誕生。